Německému řetězci drogerií ROSSMANN pomáháme od roku 2018 s kompletní digitalizací a vstupem do e-commerce byznysu. Nejviditelnějším projektem je nativní mobilní e-shop a současně loyalty platforma ROSSMANN CLUB, díky kterým mají uživatelé svou oblíbenou drogerii se všemi členskými výhodami a desetitisíci produktů vždy na dosah ruky.
využívající denně naše aplikace.
s 9 integracemi a naší platformou EEF.
na základě tisíců hodnocení.
Jako první jsme na trh roku 2019 uvedli mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, která představuje kompletní digitalizaci věrnostních služeb od zákaznické kartičky po slevové kupony. Tím naše spolupráce s řetězcem ROSSMANN ale ani zdaleka neskončila a roku 2021 tak došlo k rozšíření aplikace o e-commerce část. Díky roční práci týmu agilním způsobem se nám, v kooperaci s klientem, podařilo zcela od nuly vybudovat robustní mobilní e-shop včetně aplikace pro skenery, umožňující sestavení a výdej objednávek přímo na prodejnách.
Partnery na projektech nám byly i další firmy ze skupiny Etnetera Group, díky nimž vznikla webová aplikace ROSSMANN.CZ. Rozsáhlý backend projektů vychází z řešení postaveného na Etnetera E-commerce Framework (EEF).
Spolupráce s Etneterou mi dlouhodobě dává smysl, protože jsme společně prošli cestou od vytvoření konceptu až po samotnou realizaci. Etnetera navíc bere ohled na uživatelský zážitek a přináší zkušenosti s tvorbou e-shopů.