Nativní self-care pojišťovací appka

Naše spolupráce s pojišťovnou Direct začala poměrně rychle. Za krátkou dobu jsme se dostali na stejnou vlnu a byli jsme tak schopni společně vytvořit nativní mobilní self-care pojišťovací aplikaci v rekordním čase. Díky ní je tak Direct první pojišťovnou na trhu, u které si může zákazník zařídit vše zcela samostatně přímo ze svého telefonu.

Vývoj za 3,5 měsíce

jsme zvládli díky oboustranné shodě a agilnímu přístupu.

Self-care nativní aplikace

umožňuje zákazníkovi sjednat pojištění na pár kliknutí.

Časté aktualizace

každých 14 dní zajišťují nové funkce i stabilitu.

Nástup do rozjetého vlaku

Projekt jsme přebírali po původním dodavateli v červnu 2021 a čekala nás obrovská výzva - vyvinout nativní aplikaci za rekordní čas. Díky lidskému přístupu, oboustranné otevřené komunikaci a agilnímu řízení se našemu týmu, dedikovanému přímo pro Direct, za tři a půl měsíce podařilo dodat kompletní front-end tak, abychom mohli v září 2021 aplikaci publikovat.

Použité
technologie
Kotlin
Swift

Nové funkcionality

Společně s Directem uvedli do aplikace funkcionality, které na trhu doposud nebyly - například zelenou kartu dostupnou i offline. Stejně tak dokážeme rychle reagovat díky klientskému týmu na mimořádné události a v řádu hodin do aplikace implementovat další nové funkce. Díky spolupráci s Etnetera Activate dokážeme klientovi poskytnout i podrobná data o chování uživatelů, včetně jejich interpretace.

Myslím si, že obě strany do toho daly maximum a na začátku byla spolupráce velice intenzivní i kvůli tomu, že Etnetera projekt přebrala po původním dodavateli. Všechno se nakonec podařilo a dopadlo dobře, což bylo způsobené i vzájemnou chemií a nadšením do projektu.

Veronika Staníčková
Project Manager
Více informací
Další reference