Největší bance v Česku a vůbec celé skupině KBC pomáháme už od roku 2010 technologicky inovovat a v posledních letech rozvíjet služby nové generace, které často překračují hranice bankovnictví, jak je známe. Agilně řídíme nejen vývoj aplikace DoKapsy, ale podílíme se na mezinárodním vývoji virtuální asistentky Kate a v rámci Etnetera Group poskytujeme celou sadu dalších služeb od UX&UI, přes weby až po digitální analytiku.
od banky, pojišťovny, spořitelny až po KBC.
a další inovace přesahující bankovnictví.
a celá mozaika dalších služeb.
Mobilní aplikace, kterou vyvíjíme, je laboratoří inovativních nápadů určena pro klienty ČSOB i širokou veřejnost. Od roku 2019 se nám v Etneteře Flow podařilo do aplikace implementovat přístup k části smartbankingu, platebním kartám, slevovým kuponům či placení MHD lístků, parkování a tankování na čerpacích stanicích. I díky těmto inovativním funkcím má aplikace přes 90 tisíc uživatelů a vysoký rating v obchodech s aplikacemi.
Pro mateřskou KBC Group, pod níž ČSOB spadá, navíc v mezinárodním týmu spolupracujeme na vývoji virtuální asistentky Kate, která s klienty pomocí hlasového ovládání nebo přes chat vyřídí širokou škálu každodenních požadavků nejen ohledně plateb, ale i pojištění.
Ve spolupráci s naší sesterskou společností Etnetera Activate jsme pro ČSOB také implementovali Adobe Analytics. Díky analytice a zpracování tzv. big data získaných z webu i mobilních aplikací, má tak ČSOB a její dceřiné společnosti unikátní přehled o chování uživatelů a může rychle reagovat na jejich potřeby.