Využijte sílu uživatelského výzkumu a tvořte lepší produkty
Náš uživatelský výzkum přizpůsobujeme tak, aby přinášel klíčové poznatky pro tvorbu produktových roadmap, optimalizaci designu a zlepšování použitelnosti vašich digitálních produktů.
Proč uživatelský výzkum
Pomůžeme vám vybudovat aplikaci nebo web od počáteční myšlenky přes design až po další vývoj a škálování. Naše zkušenosti a projektové metodiky ověřené na velkých projektech zajistí hladké dodání služeb a přinesou vám úspěch vašich produktů na trhu.
Znalost potřeb zákazníků je klíčová pro to, aby se váš digitální produkt dobře používal, zvýšila se uživatelská angažovanost a tím mohly být naplněny vaše obchodní cíle. Spokojený uživatel často nemá tendenci hledat řešení u konkurence a rád se k vám vrátí.
Využijte uživatelský výzkum k tomu, abyste své produktové roadmapy přizpůsobili rychle se měnícím trhů. Ověřování nových funkcí, služeb a uživatelských rozhraní s vašimi zákazníky je klíčovým aspektem úspěšné strategie řízení životního cyklu produktu.
Rozumějte vaší cílové skupině
Využíváme širokou škálu výzkumných metod. Metodiku výzkumu vždy přizpůsobujeme cílům projektu s ohledem na rozpočet, časový plán a další požadavky. Podívejte se na příklady nejčastěji používaných metod.
Hloubkové rozhovory
Získejte hlubší pohled na motivace, potřeby a problémy uživatelů prostřednictvím rozhovorů, které poskytují detailní data a odhalují skryté potřeby a touhy uživatelů.
Focus groups
Diskuse s vybranými uživateli ve skupinách umožňují rychle získat názory a zpětnou vazbu na koncepty, návrhy nebo funkce. Profesionálně vedené diskuse odhalují různé perspektivy a umožňují odhalit skrytou dynamiku mezi účastníky.
Diary studie
Tato metoda spočívá v pozorování uživatelů v jejich přirozeném prostředí po delší dobu, během které si zaznamenávají své zkušenosti s produktem nebo službou. Tento přístup nám umožňuje získat autentické a dlouhodobé poznatky o chování uživatelů.
Terénní studie
Ponoříme se do přirozeného prostředí uživatelů, abychom pochopili kontext jejich chování, motivaci a interakce s produktem nebo službou. To nám umožňuje odhalit hlubší vrstvy chování, které by jinak zůstaly skryty.
Testujte návrhy designu
Při testování nových konceptů nebo stávajících řešení upřednostňujeme funkčnost a použitelnost. Často testujeme s interaktivními prototypy, které poskytují cenné poznatky a stojí zlomek celkových nákladů produktu.
Testování použitelnosti
Testování použitelnosti umožňuje identifikovat problémy, se kterými se uživatelé při interakci s produktem setkávají. Provádíme ho se skutečnými nebo potenciálními uživateli, důkladně analyzujeme jejich chování a poté navrhujeme vylepšení uživatelské zkušenosti.
Třídění karet
Uživatelé třídí karty s funkcemi nebo obsahovými prvky do skupin, aby ukázali, jak přirozeně organizují informace. Doporučujeme využít moderovaný přístup, abychom získali hlubší pochopení toho, jak uživatelé daný problém vnímají a proč přemýšlí určitým způsobem.
Preferenční a A/B testy
Tyto metody shromažďují údaje o tom, jak uživatelé reagují na různé varianty designu, funkcí nebo obsahu. Cílem je zjistit, která varianta lépe splňuje cíle projektu, jako například vyšší míra konverze, delší čas strávený na stránce nebo lepší orientace uživatelů.
Top task analýza
Pomocí této metody prioritizujeme nejdůležitější funkce nebo obsah pro uživatele. Top task analýza může efektivně nahradit chybějící datovou analytiku a poskytnout vodítko, jak uživatelsky správně organizovat obsah webových stránek nebo vytvořit produktovou roadmapu.
Vytvořme společně něco skvělého
Pomůžeme vám s tím.