Self-care mobilní aplikace pro Direct Pojišťovnu
Ve spolupráci s Direct jsme v rekordně krátkém čase vytvořili nativní self-care mobilní aplikaci pro klienty.
Shrnutí projektu
Naše spolupráce s Direct Pojišťovnou se rozběhla velmi rychle. Okamžitě jsme našli společnou řeč, což nám umožnilo vyvinout klientskou self-care aplikaci v rekordním čase.
Tato aplikace stavěla Direct Pojišťovnu do pozice první společnosti na trhu, kde si zákazníci mohli spravovat všechny své pojišťovací potřeby samostatně, přímo ze svých smartphonů.
Hlavní body spolupráce
- Dodání do pevného termínu
- Úspěšné využití agilního projektového řízení
- Inovativní funkce aplikace
- Analytika dat v aplikaci
Projektové výzvy a cíle
Převzetí projektu
Převzali jsme projekt od původního dodavatele a čelili jsme obrovské výzvě: vyvinout nativní aplikaci za tři a půl měsíce, abychom dohnali již probíhající marketingové aktivity.
Inovativní funkcionality
Do aplikace jsme zavedli funkce, které byly na trhu novinkou, například „zelenou kartu“ dostupnou offline.
Dodané řešení
Agilní vývoj a týmová spolupráce
Díky lidskému přístupu, vzájemné otevřené komunikaci a agilnímu řízení byla náš dedikovaný Direct tým schopen dodat kompletní front-end za tři a půl měsíce. Nasazovali jsme mnoho nových funkcí v krátkém čase. Navzdory častým aktualizacím jsme udrželi skvělou stabilitu aplikace.
Poskytování dat o chování uživatelů
S Etnetera Activate jsme spolupracovali na poskytnutí podrobných údajů o chování uživatelů v aplikaci klientovi. Na základě těchto dat může Direct činit informovaná rozhodnutí o čerpání pojišťovacích služeb apod.
Výsledky
Aplikaci jsme vyvinuli jako součást hybridního týmu mobilních vývojářů z Etnetera a Direct. Díky skvělému řízení týmu, spolupráci a komunikaci bylo možné aplikaci spustit v září 2021, jak bylo původně plánováno.
Následně jsme byli schopni podobnou rychlostí reagovat na mimořádné události a implementovat další nové funkce do aplikace během dnů a hodin.
S aplikací mohou uživatelé přistupovat ke všem pojišťovacím službám online, aniž by museli kamkoliv volat. Pokud však někdo potřebuje pomoc nebo nouzovou asistenci, mohou uživatelé kontaktovat zákaznický servis přes livechat nebo jednoduše zavolat na kontaktní telefonní číslo.
Vyvinuté funkce aplikace
- Smlouvy a platby
- Průvodce cestovním pojištěním
- Nahrávání fotografií k autopojištění
- Zelená karta v mobilu
- Hlásení škod
Vytvořme společně něco skvělého
Pomůžeme vám s tím.