Self-care mobilní aplikace pro Direct Pojišťovnu

Ve spolupráci s Direct jsme v rekordně krátkém čase vytvořili nativní self-care mobilní aplikaci pro klienty.

Self-care mobilní aplikace pro Direct Pojišťovnu

Shrnutí projektu

Služby
Mobilní vývoj
Technologie
Kotlin
Swift

Naše spolupráce s Direct Pojišťovnou se rozběhla velmi rychle. Okamžitě jsme našli společnou řeč, což nám umožnilo vyvinout klientskou self-care aplikaci v rekordním čase.

Tato aplikace stavěla Direct Pojišťovnu do pozice první společnosti na trhu, kde si zákazníci mohli spravovat všechny své pojišťovací potřeby samostatně, přímo ze svých smartphonů.

Hlavní body spolupráce

  • Dodání do pevného termínu
  • Úspěšné využití agilního projektového řízení
  • Inovativní funkce aplikace
  • Analytika dat v aplikaci

Projektové výzvy a cíle

Převzetí projektu

Převzali jsme projekt od původního dodavatele a čelili jsme obrovské výzvě: vyvinout nativní aplikaci za tři a půl měsíce, abychom dohnali již probíhající marketingové aktivity.

Inovativní funkcionality

Do aplikace jsme zavedli funkce, které byly na trhu novinkou, například „zelenou kartu“ dostupnou offline.

Dodané řešení

Agilní vývoj a týmová spolupráce

Díky lidskému přístupu, vzájemné otevřené komunikaci a agilnímu řízení byla náš dedikovaný Direct tým schopen dodat kompletní front-end za tři a půl měsíce. Nasazovali jsme mnoho nových funkcí v krátkém čase. Navzdory častým aktualizacím jsme udrželi skvělou stabilitu aplikace.

Poskytování dat o chování uživatelů

S Etnetera Activate jsme spolupracovali na poskytnutí podrobných údajů o chování uživatelů v aplikaci klientovi. Na základě těchto dat může Direct činit informovaná rozhodnutí o čerpání pojišťovacích služeb apod.

Výsledky

Aplikaci jsme vyvinuli jako součást hybridního týmu mobilních vývojářů z Etnetera a Direct. Díky skvělému řízení týmu, spolupráci a komunikaci bylo možné aplikaci spustit v září 2021, jak bylo původně plánováno.

Následně jsme byli schopni podobnou rychlostí reagovat na mimořádné události a implementovat další nové funkce do aplikace během dnů a hodin.

S aplikací mohou uživatelé přistupovat ke všem pojišťovacím službám online, aniž by museli kamkoliv volat. Pokud však někdo potřebuje pomoc nebo nouzovou asistenci, mohou uživatelé kontaktovat zákaznický servis přes livechat nebo jednoduše zavolat na kontaktní telefonní číslo.

Vyvinuté funkce aplikace

  • Smlouvy a platby
  • Průvodce cestovním pojištěním
  • Nahrávání fotografií k autopojištění
  • Zelená karta v mobilu
  • Hlásení škod
“Myslím si, že obě strany do toho daly maximum a na začátku byla spolupráce velice intenzivní i kvůli tomu, že Etnetera projekt přebrala po původním dodavateli. Všechno se nakonec podařilo a dopadlo dobře, což bylo způsobené i vzájemnou chemií a nadšením do projektu.“
Veronika Staníčková
Veronika Staníčková
Project Manager at Direct Pojišťovna

Vytvořme společně něco skvělého

Potřebujete vymyslet, navrhnout nebo vyvinout aplikaci?
Pomůžeme vám s tím.
Online konzultace